Bent u klant van Kindercentrum WereldKids en bent u ontevreden over iets?
Praat erover met de verantwoordelijke; in gezamenlijk overleg is veel op te lossen. Wanneer het gesprek niet tot een oplossing leidt, dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie). Uiteraard kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de Geschillencommissie zonder eerst met Kindercentrum WereldKids te overleggen.

De Geschillencommissie is een onafhankelijke en deskundige commissie, die onder andere in het leven is geroepen om klachten te behandelen over kinderdagverblijven, buitenschoolse opvangen, gastouderopvang of peuterspeelzalen. 

De Geschillencommissie
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
(070) 3105310
www.degeschillencommissie.nl

Waarover kunt u een klacht indienen?
Uw klacht kan gaan over handelingen of beslissingen van Kindercentrum WereldKids, waarvan uw kind of uzelf nadeel ondervindt. U kunt ook een klacht hebben als het Kindercentrum naar uw mening in gebreke is gebleven. Bijvoorbeeld door een handeling niet te hebben uitgevoerd.

Een klacht wordt altijd schriftelijk ingediend.

Kindercentrum WereldKids klachtenvrij in 2016
Kindercentrum WereldKids heeft het certificaat ontvangen klachtenvrij te zijn geweest over 2016.
Alle vestigingen hebben het certificaat mogen ontvangen. Het certificaat kunt u hieronder inzien.

Klachtencoördinator
Kindercentrum WereldKids heeft een klachtencoördinator aangesteld. De klachtencoördinator zorgt ervoor dat uw klacht zo wordt opgetekend dat voor u en ons duidelijk is waar de klacht precies betrekking op heeft. Elke klacht zal zorgvuldig behandeld worden.

De indiener ontvangt bericht van ontvangst en een opgave van termijn waarin het aangekaart wordt en hoe het opgelost of aangepakt wordt. Indien nodig organiseert de klachtencoördinator aanvullend onderzoek en/of gesprekken tussen indiener en betrokken personen. Waar mogelijk zorgt de klachtencoördinator voor een direct passende oplossing. Nadat een klacht is afgewikkeld ontvangt de indiener hiervan ook een bericht met een beschrijving van de afwikkeling.

De klachtencoördinator van Kindercentrum WereldKids is Noortje Goedhart. Zij is bereikbaar per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Per post kunt u ook uw klacht indienen. U doet dit door een brief te sturen naar ons kantooradres: Kwakersstraat 22 bg, 1053 WD te Amsterdam.

 

Go to top